Перевізники міста вимагають підвищення вартості проїзду

Тема в разделе "Новости", создана пользователем Vladimir, 9 апр 2014.

  1. Vladimir

    Vladimir Мастер

    Перевізники міста вим... - konotoponline.info

    У зв’язку з підвищенням ціни на дизельне пальне та витрати на обслуговування автотранспорту (ремонт, закупівлю колес та резини, запчастин, сплату податків) міські автоперевізники стверджують, що тариф дві гривні за одне пасажироперевезення є для них збитковим.


    Вони вже подали до міськвиконкому розрахунки на встановлення нового тарифу на проїзд у розмірі три гривні, який вважають більш-менш рентабельним. Калькуляція сформована станом на початок квітня, коли вартість літру дизпалива становила 11, 90 грн. Уже у вівторок 8 квітня вищезгадана ціна підскочила до 13 гривень за літр.

    Що буде ще через тиждень – невідомо. Остаточне рішення буде приймати міська влада в четвер 10 квітня під час спільної наради в міській адміністрації.
    «Вартість проїзду потрібно було піднімати ще вчора, - нарікають перевізники. – Якщо міська влада не підтримає нашу вимогу, ми змушені будемо зупинитися». «До того ж ми не можемо ризикувати безпекою пасажирів, - каже приватний підприємець Сергій Ващенко. – А щоб цього уникнути потрібно відповідально ставитися до технічного обслуговування автотранспорту – вчасно купувати необхідні запчастини і т.п.».
    Підприємці в один голос стверджують, що згодні закрити очі на дороги, якими їм доводиться їздити, аби лише автоперевезення як таке не було збитковим. Останнім часом жоден з перевізників не отримав і відшкодування за перевезення пільгових категорій населення. Однак, відмовляти соціально незахищеним верствам населення у безкоштовному проїзді власники маршруток теж не збираються. Адже всі вони добре розуміють, що не лише Конотоп, а й країна в цілому переживає зараз нелегкі часи. А тому згодні чекати, доки ситуація з фінансуванням налагодиться.

    Директор приватного підприємства «Корунд – С» Володимир Круш каже, що відступати перевізникам нікуди і ціну таки доведеться підвищити, попри розуміння фінансової скрути населення. «Якщо для когось три гривні будуть завеликою ціною за проїзд, можна пересісти на комунальний транспорт, - говорить він. – У нашого міста є трамваї, де вартість проїзду дешевша. Хоча думаю, що різниця між двома і трьома гривнями не така вже й велика, а тому великої ролі для місцевих мешканців зіграти не повинна».
    Зростання цін на пальне змусило говорити про підвищення тарифу перевізників по всій Україні. Приміром, у Києві теж обговорюють необхідність підвищення вартості проїзду з чотирьох до п’яти гривень. Звичайно, Конотоп – не Київ і довжина наших маршрутів у рази менша від столичних. Але навіть для таких невеличких містечок вартість пального з кожним днем стає все менш підйомною.
    «У багатьох містечках перевізники сьогодні працюють на газі, вартість якого складає 6,15 гривень за літр, - каже приватний підприємець Юрій Комар. – Витрати – ті ж самі, що й у перевізників, які працюють на солярці. Але ж і тариф на проїзд у них, як і в нас – 2 гривні. У даному випадку їхня робота є рентабельною. На жаль, 95% міського автотранспорту працює на дизелі і саме через це ми – у програшу. Перейти на газ конотопським маршрутчикам саме зараз вважаю недоречним, оскільки ціна блакитного палива теж незабаром підскочить і ми знову опинимося у неприємній ситуації».
    Для пересічних конотопців новина про підвищення ціни проїзду виявилася, я к сніг на голову. Попри розуміння того, що дорожчає сьогодні все, миритися з трьома гривнями за проїзд вони не готові. З п’ятнадцяти опитаних конотопців жоден не сказав, що здатен пережити це без емоцій.
    Ось декілька найбільш змістовних коментарів з цього приводу.

    Олена Неледва, пенсіонерка
    - Це дуже різке підвищення ціни – відразу з двох до трьох гривень. Це ж відразу на 50%! Хоч би поступово – спочатку на 50 копійок, потім ще. Можливо це б не було таким шоком для пасажирів. За таких зарплат і пенсій, вважаю, що три гривні – це дорого. Я не проти підвищення, але за умови, що й статки населення зростатимуть, а так… хоч зуби на полицю клади. Можна з розуму зійти від думок про те, як вижити в сучасних умовах!

    Сергій Рогожин, держслужбовець
    - Для мене, я к користувача послугами громадського транспорту, три гривні - це дорого. Хоча перш ніж давати чомусь оцінку, потрібно побачити розрахунки перевізників. Сьогоднішнє життя диктує жорсткі умови. З травня подорожчають комунальні послуги, щоправда відчуємо ми це лише з початком нового опалювального сезону. От тоді в сукупності ціни суттєво дадуть про себе знати і змусять тугіше затягнути пояски.

    Наталія Редько, мама трьох дітей
    - Транспортом останнім часом не користуюся, оскільки з дитячою коляскою пересуватися містом можна хіба що пішки. Доки знаходжуся в декретній відпустці, думаю, що вплив подорожчання за проїзд у повній мірі не відчую. Тим же, хто працює, не позаздриш: проїхати на роботу й з роботи – уже 6 гривень. І це за умови, якщо протягом дня більше громадським транспортом користуватися не доведеться. Ні зарплати, ні «дитячі гроші» не збільшуються, а ціни ростуть. Раніше жили від зарплати до зарплати, а тепер доведеться відмовляти собі в елементарних речах.
    Думаю, після підвищення тарифу дехто з конотопців пересяде на трамвай – принаймні у нас є хоча б ця можливість. Мій чоловік вже давно ходить на роботу пішки, стверджуючи, що це корисно для здоров’я. Напевно, збільшення ціни на автотранспорт змусить його ще більше повірити в це.




    PS угадайте кто у нас главный перевозник ???
     
  2. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Київ та Полтава вже підвищили. На черзі ще кілька регіонів
     
  3. Mix Master Jam

    Mix Master Jam Мастер

    Vladimir нравится это.
  4. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Ну я ще півтора тижні тому знав що вже подали розрахунки з проханням щодо підвищення цін))))
     
  5. phantom_ph

    phantom_ph Профессионал

    Все мало.... Пример приведу 16 маршрут. Ездят часто пустые по причине "графика" - зхотел не поехал, то куда то надо, то сдулось чето то черный кот дорогу перебежал. В результате народ не ждет их милостивого явления. Они - народа мало, че ездить. Такой круговорот...
    ЗЫ 2 грн почему мало? нашего города - переплюнуть можно (привет таксистам с их тарифами)... многим ехать - пару остановок, тоесть пару км, и оно не выгодно с учетом кол-ва пасажиров? Соляра походу золотая. Обслуживание? Та ну... многие маршрутки на ладан дышат... ездят пока че не отвалиться (привет 16 маршрут:))
     
  6. DRONe

    DRONe Мастер

    По большому счету большинство маршруток в городе нужно разогнать и реконструировать трамвай, который, кстати, вроде начал ходить более-менее регулярно.
     
    Не придумал ник, Vlad и КРОХА нравится это.
  7. Швондер

    Швондер Его Огурейшее Величество

    Ну а почему сразу на 50%? Топливо ведь не на 50% выросло?
    ЗЫ лисапеты пойдут в этот сезон как горячие пирожки в голодуху.
     
  8. Mix Master Jam

    Mix Master Jam Мастер

    Топливо выросло где-то на 22-25%. В себестоимости транспортной услуги топливо занимает от 30 до 40%, в зависимости от методики расчета.
    Бакс подрос на все 50%. Если запчасти, масла и тд. импортные, то понятно подросли и они.
     
  9. phantom_ph

    phantom_ph Профессионал

    Лисапеты ща тоже в гору пойдут по цене... Дело минувших дней было. Лет 5-6 назад думал на лисапетку пересесть. Дело было перед зимой - не комильфо. А по весне какойто "кризис" настал и цены выросли в 2 раза. При чем велики стояли те же в пыли и местами уже с ржавчиной... и одно дело было отдать за обычный велик 500-600 грн или за него же более штуки)
     
  10. WiKing

    WiKing скоро 11 лет на форуме !

    Шантаж чистой воды.
    Не справляются (не окупаются, не выгодно) - пусть отдадут маршруты другим, кто умеет работать. Очередь ого-го желающих, а ездят все одни и теже... Первое странно.
    И другое странно, при несопоставимой длине маршрутов цена у нас шла постоянно впереди киевской и сумской. Не так ли ?
     
    Менеджер и Vlad нравится это.
  11. Mix Master Jam

    Mix Master Jam Мастер

    Совершенно верно.
     
  12. yolopuki

    yolopuki =UKRAINIAN=

    Повысить как они просят, НО!!!... только после аудита.
    Жостко промониторить все маршруты - сколько, конкретно, денег собирается и какая их часть остается в тени, реальный расход бензина и прочие параметры, типа соблюдения графика, режима работы водителями и т.п. А потом сделать перерасчет, но не по ихним (перевозчиков) данным, а согластно данных мониторинга.
    А можно и не повышать, но перетрусить и поставить на уши всю эту гоп-компанию давно пора.
     
  13. dimler

    dimler Мастер

    где это в киеве были маршрутки по 4грн а теперь по 5?
    В киеве маршрутка 2,50.
     
  14. Швондер

    Швондер Его Огурейшее Величество

    Xander, тут для тебя есть шабашка.
     
  15. phantom_ph

    phantom_ph Профессионал

    Готовь камеры))))
     
  16. WiCKed

    WiCKed Рон-ёри сё:ко....

    не могут рационально возить по 2 грн. и хочеться бОООльше прибыли? - нах спляжа. Дийсно, тут неча ездить по конотопу, маршрут 10 км.+-. провести нормальный, открытый конкурс, желающих работать с тарифом 2 грн. будет очередь, а если нова власть подумает о народе то и по 1,75 можно сделать.
     
    Vlad, WiKing, zurbagan и ещё 1-му нравится это.
  17. WiKing

    WiKing скоро 11 лет на форуме !

    Естественно, получая сверхприбыли - это было хорошо.
    А теперь сразу ныть... Хватит жировать за счет народа.
    Монополиста выкинуть и все наладится - тоже вариант.
    Маршруты все разные, поэтому на загруженных цена явно может быть и 1,5грн., на менее загруженных 2,0 - 2,5. Зачем уравниловка всех маршрутов ?
    Мониторить никто ничего не согласится, это выход черного нала из "тени", дело за уход от налогов, и на нары сразу многие сядут...
     
  18. Vlad

    Vlad Модератор Команда форума

    + 100000, и по большому счету это только в отдаленные районы 10+- км, а так да и 2 грн с головой должно хватать, и даже уменьшать нужно проезд!
     
    Последнее редактирование: 10 апр 2014
  19. vladimir025

    vladimir025 Профессионал

    Монополисти что захотят так и будет:fa:
     
  20. Student

    Student Профессионал

    Скажу на примере 10ки и 4ки, с утра и до 7 часов она ездит забитая, причём 10ка от конечной с Загребелья до центра отвозит загребельцев попутно набирая подлипенцев и тех, кому к путику, на обратном пути такая же картина, толко Подлипное с Загребельем меняются, в полупустом состоянии она только поздно вечером, аж в 20:40 (последний рейс) и то, только потому, что люди на неё не надеются, а идут на 4ку. За день у них нехилый оборот, и это при том, что автобусы это ПАЗ и Зилаз, изредка богданчик, если где-то облом, так что 2 грн для них золотая цена.
     

Поделиться этой страницей