Помощь предпринимателям

Тема в разделе "Защита прав потребителей", создана пользователем Умник, 26 дек 2011.

  1. Маленькая лошадка

    Маленькая лошадка Профессионал

    Не видумуйте, без Вас буде сумно. Якось поздаємо. Я ще не пробувала, піду спочатку з бомажками. Завтра вже дощик, сяду понаписюю і подамся в центр (як його) обслуговування платників податків. А сьогодні ще можна ланшафтним дизайном займатися, хоч і холодно. Вітер. А як і завтра не буде дощу, так ще подожде. Може податківці самі хоч трошки розберуться, куди його тицять, бо вони тому й відправляють всіх геть, що не знають, як те все правильно подавати. :ev:
     
  2. Волшебница

    Волшебница Чучелко

    Дзвонили ми їм сьогодні, і попросили перевірити стан реєстраціїї звіту, відправленого 7-го числа вранці. Так нам сказали шедевральне: "Ми ще не знаємо, де це дивитись, перездвоніть пізніше". Кріза точно нє мінєт:(
     
  3. Маленькая лошадка

    Маленькая лошадка Профессионал

    Так воно з понеділка вже лейтмотивом тягнеться. Дівчата з Пенсійного сказали, як в воду дивилися--ЗАВАЛЯТЬ ЗВІТ:fa:
     
  4. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    А Вам зараз зі мною весело хіба? Я наче нікого й так не веселю.
     
  5. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Ну в кого з понеділка, а в кого і з п’ятниці...
     
  6. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Підприємці отримали нову Книгу обліку доходів і витрат

    Згідно з нормами ПКУ (пп. 177.10, 178.6) підприємці на загальній системі, а також фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані вести Книгу обліку доходів та витрат, а також мати підтверджуючі документи відносно походження товару. На сьогодні діє форма Книги, затверджена наказом ДПАУ N 1025 від 24.12.2010 р. Однак Міндоходів ухвалило нову форму і Порядок її ведення.
    Хочу звернути увагу, що кількість граф у книзі зменшено з 12 до 9. Записи про отримані доходи та документально підтверджені витрати ведуться за підсумком робочого дня, протягом якого отримано дохід, на підставі первинних документів. Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками (нині в гривнях). Книга зберігається протягом 3 років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис.
    Новим Порядком також передбачено можливість вибору ведення книги в паперовому або електронному вигляді (для кожного випадку прописано процедуру реєстрації).
    ----------------------
    Наказ Міністерства соціальної політики України "Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, та Порядку її ведення" (N 481 від 16.09.2013 р.)
     
  7. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Ще більше інвалюти підлягатиме обов’язковому продажу

    З 12 жовтня 2013 р. 50% усіх надходжень в інвалюті з-за кордону на користь юросіб, які не є уповноваженими банками, та фізосіб-підприємців підлягають продажу на міжбанківському валютному ринку. Що стосується уповноважених банків, то НБУ передбачив, що встановлена вимога поширюється лише на власні операції уповноважених банків за зовнішньоекономічними договорами.
    Зауважу, що до цього часу здійснювався обов’язковий продаж 50% інвалютної виручки тільки резидентів і лише від продажу товарів за зовнішньоекономічними договорами.
    ----------------------
    Постанова Національного банку України "Про внесення змін до постанови Правління Національного банку України від 14 травня 2013 року N 163" (N 381 від 25.09.2013 р.)
     
  8. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Візитка працівника - це додаткове благо?

    Мінздохівці відмічають, що візитні картки, виготовлені для працівників, на яких зазначені, зокрема, логотип, реквізити суб'єкта господарювання та особисті дані конкретного працівника, є додатковим благом, отриманим платником податків від роботодавця. А відповідно, їх вартість включається до загального оподаткованого місячного доходу, з якого утримується ПДФО за ставкою, встановленою п. 167.1 ПКУ (15 та/або 17%).
    Але, на мій погляд, якщо візитки видаються працівникам, в чиї посадові обов'язки входить підтримка ділових контактів з іншими організаціями в інтересах компанії-роботодавця, то ніяке додаткове благо не виникає, а значить, і ПДФО не буде. Тільки раджу внутрішнім документом (наказом) визначити перелік посад, які забезпечуються візитними картками для виконання працівниками представницьких обов'язків. Бо під час перевірки навряд чи інспектори приймуть до уваги ваші словесні аргументи.
    Що ж до податкових витрат, то контролери зазначають: якщо придбання та/або виготовлення візитних карток (на яких зазначається назва та адреса платника податку, а також контактні телефони посадової особи) для фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку, має безпосереднє відношення до провадження його господарської діяльності, то витрати на зазначені цілі відносяться до складу податкових витрат за умови дотримання вимог щодо наявності первинних документів.
    ----------------------
    За інформацією з Єдиної бази податкових знань
     
  9. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    До якого часу можна використовувати РРО старого зразка?


    Нагадаю, що наказом Міністерства доходів і зборів України N 522 від 01.10.2013 р. у новій редакції викладено Державний реєстр РРО. З реєстру вилучено 131 модель касової техніки, що не забезпечують передання контрольно-звітної інформації в органи Міндоходів в електронному вигляді.
    З огляду на це, реєстрацію касових апаратів, моделі яких не входять в оновлений держреєстр РРО, до 30 листопада 2013 року буде відмінено. Всі суб’єкти господарювання, у яких касова техніка не відповідає новим вимогам, отримають відповідні повідомлення Міндоходів до 1 листопада цього року.
    Тож до моменту отримання такого повідомлення та протягом місяця після цього є можливим використання наявної касової техніки. Однак у майбутньому РРО все ж таки мають забезпечувати передання електронних звітів.
    Що стосується штрафних санкцій, то вже з 1 січня 2014 року передбачається штраф у розмірі 10 НМДГ (170 грн) за неподання електронної звітності, пов'язаної із застосуванням РРО, РК та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО (ЗУ N 357-VII від 21.06.2013 р.).
    -------------------------
    За повідомленням Головного управління Міндоходів у м. Києві
     
  10. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Судовий процес в Україні дорожчає

    Прагнучи віднайти додаткові можливості компенсації витрат, пов’язаних із розглядом судових справ (таких, як: виклик учасників процесу, виготовлення та надсилання копій процесуальних документів, підтримка веб-порталу судової влади тощо), ВРУ ухвалила Закон, яким, зокрема:

    1) запроваджено судовий збір у справах про адміністративні правопорушення у розмірі 0,03 розміру мінімальної заробітної плати, що діяла на 1 січня календарного року (далі - МЗП) - сплачуватиметься у випадку винесення судом постанови про накладення адмінстягнення, особою, на яку накладено таке стягнення;

    2) змінено підхід до обчислення розміру ставки судового збору за подання позовної заяви про відшкодування моральної шкоди. Законодавці повернулися до принципу, що діяв до 01.11.2011 р., коли ще стягувалося держмито, а не судовий збір, - чим більше відшкодування вимагається, тим більший відсоток треба сплатити. Тепер буде передбачено 4 розміри судового збору

    [​IMG]

    Нагадаю, що з 01.11.2011 р. така градація була відсутня, і особа могла вимагати будь-яке відшкодування моральної шкоди, сплативши судовий збір у розмірі лише 1% від суми позову, до того ж він не міг бути більше 3 МЗП і менше 0,2 МЗП;

    3) підвищено розміри деяких інших ставок судового збору.

    Так, удвічі подорожчає розлучення через суд, а також розгляд судом позовів немайнового характеру - збір становитиме 0,2 МЗП замість 0,1 МЗП (тобто до кінця поточного року - 229,40 грн).

    Також удвічі зростуть ставки судового збору за розгляд справ адміністративними судами, однак цікаво, що під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачуватиметься лише 10% розміру ставки судового збору. Решта суми стягуватиметься з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини позовної вимоги.

    Як зазначено у пояснювальній записці до проекту закону, його прийняття призведе до значних додаткових надходжень до державного бюджету та зміцнення матеріально-технічної бази судів, однак прикро, що держава вкотре намагається вирішити бюджетні проблеми за рахунок гаманців звичайних, або, як нині популярно говорити, так званих "пересічних" громадян.

    Всі зміни запрацюють вже з 23 жовтня 2013 року.
    -----------------------
    Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" (N 590-VII від 19.09.2013 р.)
     
    Последнее редактирование: 23 окт 2013
  11. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    І все ж таки звіт за ф. N 5-ПН подавати не потрібно

    Відомо, що звіт за ф. N 5-ПН "Звіт про прийнятих працівників" та інструкція щодо його заповнення втратили чинність відповідно до наказу Мінсоцполітики N 123 від 18.03.2013 р. Але в той же час в Законі України N 1533-III від 02.03.2000 р. існує норма, згідно з якою роботодавець зобов’язаний подавати центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, в установленому порядку відповідно до законодавства відомості про прийняття на роботу працівників (п. 2 ст. 35 Закону N 1533).
    У зв’язку з цим спеціалісти міністерства роз’яснюють: звіт за ф. N 5-ПН в службу зайнятості не подається, і штрафні санкції за неподання даного звіту не застосовуються.
    ----------------------
    Лист Міністерства соціальної політики України N 728/021/106-13 від 20.09.2013 р.
     
  12. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Відпустка по догляду за дитиною та дитячий новорічний подарунок

    ФСС з ТВП (далі – Фонд) роз’яснює:
    - особа, яка знаходиться у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку, має право на отримання дитячого новорічного подарунка та на оздоровлення дитини у дитячому закладі оздоровлення за рахунок коштів Фонду;
    - особи, які перебувають у відпустці без збереження заробітної плати по догляду за дитиною від 3 до 6 років, не мають права на отримання соціальних послуг, в тому числі на отримання дитячого новорічного подарунка за рахунок коштів Фонду.
    Такої ж позиції спеціалісти Фонду дотримувались і в 2007 році (див. лист N 01-16-2583 від 29.11.2007 р.).
    ------------------------
    Роз’яснення Правління ФСС з ТВП "Щодо порядку надання соціальних послуг за рахунок коштів Фонду жінкам, які знаходяться у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку" від 09.07.2013 р.
    Роз’яснення Правління ФСС з ТВП "Щодо правомірності видачі дитячих новорічних подарунків особам, які перебувають у відпустці без збереження заробітної плати по догляду за дитиною від трьох до шести років" від 09.07.2013 р.
     
  13. Vladimir

    Vladimir Мастер

  14. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Баян!
    Це вже не перший рік існуєю. Тільки не завжди працює))) І качати все одно руками доведеться)))))
     
  15. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Змінено формат податкової електронної звітності

    В серпні 2013 року побачила світ Концепція створення та функціонування автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронної звітності" (розпорядження КМУ N 587-р від 07.08.2013 р.). Сам формат (стандарт) електронного документу звітності платників податків затверджено наказом ДПАУ N 242 від 03.05.2006 р. В черговий раз виникла необхідність його змінити, з чим успішно впоралось Міністерство доходів та зборів, - додаток 1 до наказу викладено в новій редакції.
    ---------------------------
    Наказ Міністерства доходів і зборів України N 561 від 09.10.2013 р.
     
  16. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    "Детектор брехні" - нове реаліті-шоу від Міндоходів

    Незабаром Міндоходів розпочне використовувати у своїй діяльності поліграфи, більш відомі широкому загалу як детектори брехні.
    Використання детектора здійснюватиметься у трьох наступних випадках:

    - при проведенні оперативно-розшукових заходів;

    - для перевірки кандидатів при прийомі на роботу до Міндоходів;

    - під час проведення службових розслідувань та перевірок щодо працівників податкових органів.

    При цьому таке використання можливе лише за наявності документально підтверджених сумнівів у правдивості інформації, що надається особою щодо відповідних обставин, і лише за умови отримання письмової згоди особи, що підлягає перевірці.
    Водночас така особа повинна знати, щодо якої події проводиться інтерв'ю з використанням поліграфа, її мають ознайомити зі змістом тестів, вона має право відмовитись від обстеження на будь-якому етапі або відповідати на будь-яке запитання. Цікаво, що така відмова не свідчитиме про приховання або недостовірність інформації, що надається особою.

    Опитування не може тривати більше ніж 1 годину без перерви, а в цілому - більше 7 годин протягом одного дня. Забороняється проведення опитування в нічний час, а також щодо певних категорій осіб, зокрема осіб, віком до 18 років, вагітних жінок, а також якщо в опитуваного виявлено гострий період соматичних та психічних захворювань, гострий больовий синдром, травми тощо.

    За результатами опитування спеціалістом поліграфа складається довідка. Звертаю увагу, що (як зазначено у самій формі цієї довідки) висновки, викладені у ній, мають ймовірний та орієнтувальний характер, не можуть бути використані як доказ, а потребують додаткової перевірки та пошуку доказів в установленому законодавством порядку.
    Не буду детально зупинятися на правах та обов’язках спеціаліста, що проводить інтерв’ю, лише зауважу, що йому забороняється розповсюджувати будь-яку інформацію щодо результатів використання поліграфа. Крім того, у разі втручання у свою діяльність, спеціаліст повинен негайно повідомити про це керівництво підрозділу та припинити роботу.
    Очікується, що запровадження поліграфів у діяльності Міндоходів сприятиме попередженню та виявленню корупційних, інших правопорушень у сфері службової діяльності, покращенню роботи з персоналом, а також дасть позитивний ефект при здійсненні оперативно-розшукових заходів.
    ---------------------
    Наказ Міністерства доходів і зборів України N 329 від 02.08.2013 р.
     
  17. Маленькая лошадка

    Маленькая лошадка Профессионал

    Будет то же, что с Хундаями. Схема невмыруща.
     
  18. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Як оскаржити відмову у реєстрації податкової накладної

    Вищий адміністративний суд України нагадав, що у випадку безпідставного неприйняття Міндоходів податкових накладних для їх реєстрації, платник податку-продавець може звернутися з відповідним позовом до адміністративного суду для захисту своїх інтересів.
    При цьому не важливо, в якій словесній формі сформульовані позовні вимоги, якщо з їх змісту вбачається, що вони спрямовані на відновлення прав платника податків, порушених внаслідок неприйняття ПН.
    ВАСУ допускає наступні формулювання позовних вимог:

    - про зобов'язання податкового органу прийняти податкову накладну;

    - про визнання протиправними рішення, дії, бездіяльності податкового органу;

    - про визнання поданої накладної зареєстрованою тощо.

    Водночас суд не вправі відмовити платнику податку у позові з підстави використання іншого формулювання.
    Все вищенаведене суди повинні розглядати як вимогу про визнання протиправним неприйняття податкової накладної для реєстрації протягом операційного дня, коли таку накладну було надіслано для реєстрації в Реєстрі.
    Окремо варто зупинитися на даті реєстрації ПН. За змістом положень ПКУ, накладна вважається прийнятою протягом того операційного дня, коли вона була надіслана платником податків для реєстрації. Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Реєстрі (п. 201.10 ПКУ).
    ВАСУ звертає увагу на те, що незалежно від того, чи містить вимога позивача прохання щодо визначення дати, з якої податкова накладна є прийнятою та зареєстрованою в Реєстрі, суд повинен вказати відповідну дату в резолютивній частини постанови.
    ----------------------
    Інформаційний лист Вищого адміністративного суду України N 1486/12/13-13 від 24.10.2013 р.
     
  19. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Відмінено форму довідки про відсутність валютних цінностей

    Міндоходів та Нацбанк спільним листом відмінили форму довідки про відсутність за межами України валютних цінностей та майна.

    Нагадаю: цю довідку подають суб'єкти підприємницької діяльності, які планують здійснення зовнішньоекономічної діяльності та не мають валютних цінностей і майна за межами України. Довідку заповнюють в двох примірниках, при цьому другий примірник залишається в органах Міндоходів для обліку та контролю. Після реєстрації довідка є підставою для прийняття до митного оформлення експортно-імпортних вантажів, проведення банківських операцій з валютними цінностями, а також здійснення інших видів зовнішньоекономічної діяльності.

    Зазначу, що оскільки декларування суб’єктами підприємницької діяльності валютних цінностей, доходів та майна, які знаходяться за межами України, передбачено щоквартально, термін дії вказаної довідки становить І квартал. Звідси, вже зареєстровані довідки залишаються діючими до кінця IV кварталу (відповідь з Єдиної бази податкових знань, підкатегорія 114.04).
    Яку довідку треба буде застосовувати надалі - невідомо. Поки що відсутні будь-які роз’яснення з цього приводу.
    -------------------------
    Лист Міністерства доходів і зборів України, Національного банку України N 22-394/7/99-99-22-03-01-17, N 28-311/19777 від 28.10.2013 р.
     
  20. Capitoshechka

    Capitoshechka хфошистонаціоналістобєндєравєц

    Міндоходів запропонувало тимчасову форму декларації екологічного податку за утилізацію ТЗ

    31 жовтня 2013 року на офіційному сайті Міндоходів з’явився проект наказу, що затверджує нову форму Податкової декларації екологічного податку, яка буде містити 13 додатків.
    До введення в дію нової форми міндоходівці радять платникам утилізаційного збору, які здійснюють виробництво (виготовлення) транспортних засобів на митній території України для їх продажу на внутрішньому ринку України, подавати податкову декларацію за тимчасовою формою, наведеною в листі N 22416/7/99-99-15-04-01-17 від 28.10.2013 р.
    -----------------------
    Лист Міністерства доходів і зборів України N 22416/7/99-99-15-04-01-17 від 28.10.2013 р.
     

Поделиться этой страницей